01:15

Nu när jag vet att min blogg faktiskt blir läst måste jag ju vara lite snäll med uppdateringen.

Spenderat helgen hos babe och kom hem för några timmar sedan. Varit en bra men fysiskt jobbig helg. Först akuten i fredags pga infektion, följt av magont och smärtor i bröstkorgen i lördags. Idag har jag bara varit ovanligt utmattad och sovit mycket. Matlusten är puts väck men klämde ändå i mig något för jag vet att jag måste.
Ska äntligen få komma till sjukhuset och undersökas på tisdag. Rädd och otroligt lättad på samma gång. Hoppas man blir lite klokare eller åtminstone får ny tid för ytterligare undersökningar.



Kommentarer
Postat av: g.

Hoppas det går bra kompis! :)

2012-02-13 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0