Första posten

Lite ångrar jag nog att jag raderade min förra blogg men jag kände att det var nödvändigt.
Jag rensade all gammal historik och började om på nytt men domänen var ju fortfarande densamma och det kändes som att den representerade allt gammalt. Jag vill starta om på nytt.

Ändå kan jag inte lova att bloggen kommer uppdateras mer än sisådär en gång i månaden, haha! Men det känns skönt att alltid ha något att falla tillbaka på. Ett ställe där jag kan ordbajsa när det behövs, ni vet.
Och om ni blir trötta på att läsa kan ni alltid kolla in min tumblr istället. Just nu är den väldigt tom men jag ska försöka lägga upp det jag fotograferar, när jag fotograferar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0