Pick me up

Finns nästan inget mysigare än att ligga brevid den man älskar och lyssna på hans andetag när han sover. Mmmm! Känner inte att jag kan somna riktigt än trots att jag varit vaken hela dagen för en gångs skull. Jajemen! Ända sedan klockan åtta imorse! Har till och med varit ute i det fina vädret idag. Möttes av en och annan bajskorv på vägen men man får försöka bortse från sånt, haha! Så fort det blir snö slutar tydligen hundägare att plocka upp efter sig. Och när snön sen smälter... ja, ni förstår själva hur det ser ut. Not cool.

Imorgon ska jag åka ut en sväng i privata ärenden. Hoppas man kan klämma in en träff med någon vän, det vore så trevligt. Har stängt in mig själv alldeles för länge nu. Levt i min egna lilla arbetslösa bubbla. En väldigt seg och omotiverande bubbla om jag får säga så. Svår att ta sig ur. Rutiner, jag behöver rutiner!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Tack för kommentaren, kul att du tyckte mina bilder var fina :D Ush, jag vet hur det är att vara arbetslös en längre tid. Svin jobbigt och man tappar orken att göra saker och så. Funderat på att börja plugga? Det gjorde jag :)

2012-02-22 @ 19:06:57
URL: http://apostrophe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0