Tummy, y u no stop hurting?!

Bah, smärtor igen. Jävla mage. Blev så modig nu när det har känts bra dom senaste dagarna så jag har druckit både kaffe och energidricka idag. Mindre smart. Otroligt osmart. Vet ju att jag får ont av koffein. Att man aldrig lär sig sina läxor, det är ett under.
Dagen har i alla fall bjudit på några trevliga saker. Jag har träffat Vanessa vilket kändes helt underbart med tanke på att jag inte har träffat en enda vän på säkert två månader. Ja, jag har varit lite socialt handikappad. Åkte hem, fick en kall dusch på vägen från busshållplatsen, åt nudlar, mmmm, och hade en fin pratstund med babe innan han däckade, haha! Önskar jag också kunde däcka nu. Det hade behövts. Mår varken bra på in- eller utsidan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0