120702

Nu kan vi pausa sommaren en stund tycker jag. Juli blir perfekt att stanna på typ ett halvår eller så. Sen ska jag välkomna augusti med öppna armar.

Anledningen till att jag inte skrivit här på länge är för att jag tappar motivationen ibland. Ganska ofta. Och kanske lite för att jag fick prestationsångest när jag upptäckte att folk faktiskt läser min blogg, vilket typ inte varit fallet innan. Har även lite svårt att bestämma mig för hur personlig bloggen ska få vara. Ska det vara en sån tramsig fashionista-dagens-outfit-blogg eller ska det handla om mig? Alla sidor av mig? Jag tror så. Det är klart att jag inte kommer dela med mig utav mina innersta, mörkaste tankar osv. Det får min stackars pojkvän, familj och mina vänner stå ut med. Mehehe!

Har precis haft två veckor non-stop-gos med Alex som haft semester. Vi har varit i Dalarna och tillbringade ett par dagar hos honom med kalas och fest och allt. Grattis igen Victoria som fyllt 22!
Annars har jag kommit igång seriöst med träningen. Nu för tiden springer jag bara. Kroppen har inte riktigt vant sig än så fötterna och smalbenen krampar utav bara helvete. Men jag ligger i. Konditionen är det i alla fall inget större fel på och det är ju skönt.
 
Sammanfattning av helgen - Ben & Jerry's och festlig Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0