120721

Glömde ju självklart berätta hur träningen gick. Det gick så bra att jag inte kunnat gå ordentligt på två dagar. Fab! Har vilo-bakis-dag idag men imorgon tänkte jag bege mig ut igen. Igår kväll var första gången jag drack på riktigt på 10 månader men det gick bätte än väntat. Kände mig go hela kvällen och är bara lite seg och trött i kroppen idag. Blev Corazón med babe, Jin, Pia och tre andra och sedan bar det av mot Skål. Orkar inte ladda upp bilderna men det kanske kommer vid ett senare tillfälle. Ni får hålla tummarna, hehu!

Har precis ätit god lördagsmiddag och väntar på att kaffet ska bli färdigt (själv har jag fått sluta dricka det) - sen blire chokladpannacotta med hallon. YUM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0