En dag har känts som ett år

Det har hänt mycket det senaste dygnet. Både bra och dåliga saker, men jag tycker bara vi ska gå igenom dom bra. NÄMLIGEN: Tuva har kommit till världen! Min vän Jin och hans Pia har äntligen blivit päron till en underbar liten flicka. Kan knappt vänta tills man får ta sig en titt på henne, finns ju inte mycket som är sötare än små knyten.
En annan bra sak, som iofs alltid är bra, är att jag har världens mest underbara pojkvän. Han stöttar mig i vått och torrt och jag älskar honom för det. Hjälpte mig att ta mig igenom denna helvetesdag. Puss på dig!

Och en puss till Anna som är en sötnos och min bästa vän.

Bild från helgen - blev småshopping och provsittning av skönaste soffan ever inne på Chilli

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan! Jättefin och rolig blogg!:)

2012-03-16 @ 20:00:27
URL: http://isabellelindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0