Stabilt

Är lika trött ikväll men vill inte lägga mig riktigt än, trots att gosen ligger i sängen och snarkar. Ska mysa honom rejält sen! Myyyyyys. Vad vill jag annars dela med mig av idag? Jo, att jag inte varit speciellt nervös av mig alls och att magen har skött sig ganska exemplariskt. Jag känner verkligen att jag får med en uppdatering för magen i varje inlägg, haha! Gått och blivit IBS-bloggen. Min mages blogg. Huhu!
Men i alla fall; haft myskväll och ätit kycklingpizza. Gottigt. Bokat biobiljetter inför lördag också, känns fint med lite planer. Imorgon lagar vi mat och kör slappkväll tror jag minsann.

Nu ska jag ge dokumentären Life before birth en chans och lassa upp lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0