121009

Vad fan gör jag uppe nu? Det är en fråga jag ställer mig själv ganska ofta. Veckan innan lingonveckan är alltid lika galen. Humörsvängningar från helvetet men oftast bara jättedeprimerad och ultrakänslomässig. Cravings och det spelar ingen roll vad eller hur mycket jag äter för jag är konstant hungrig. Är till och med hungrig nu men sitter och håller mig för jag vet att jag inte borde äta hur mycket som helst. Hålla vikten på en förnuftig nivå liksom. Jag är lite rund i kanten men har änna lärt mig gilla läget. Var inte meningen att jag skulle ligga på 45 kg livet ut. Uppenbarligen.

Jag vet inte vad jag svamlar om, haha! Detta inlägget skulle egentligen beröra helt andra ämnen men nu fick det väl bli PMS och kvinnlig kroppsnojja. Skulle även tillägga att min dygnsrytm är helt f- up. Sova på dagen och sitta och jönsa sig på natten, det gillas. Inte av min kropp dock. Blir seg dygnet runt istället. Zombie.

... Och så lite onödig fakta! Brieost och tomat smakar förträffligt tillsammans! Testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0