121014

Det händer sannerligen mycket i mitt liv just nu. Men jag tar tjuren vid hornen! Försöker åtminstone. Imorgon börjar mattepluggandet. Jag tänkte promenera bort till pappa en stund och lägga upp lite planering med honom. Han kommer hjälpa mig med hela kursen. Det är verkligen guld värt att ha en pappa som är pensionerad lärare. Plus att han är världens goaste och bästaste pappa man kan tänka sig!
 
Den största grejen som är på gång nu vill jag inte prata eller skriva om för mycket för jag är rädd att jinxa det. Men om det blir något av våran plan kommer ni garanterat märka det, det kan jag lova er.
Väntar även spänt på ett telefonsamtal från Volvo. Tisdag, kom nu... Onsdag med. Fuck it, låt det bli fredag direkt och helg istället!! Jag behöver det så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0