121019

Igår vart det Pia-och-Tuva-häng igen. Det bjöds på kladdkaksmuffins, skutt och lek! Besökte även tandläkaren för att kolla till mina visdomständer - mina jävla visdomständer - som krånglat i ungefär ett år sådär. Dom vill ändå vänta med att eventuellt rycka ut något fram tills tänderna kommit fram ordentligt. Finns tydligen en liiiiten chans att dom rätar upp sig lite. Just nu är dom snea. Biter mig själv konstant i kinderna. Köttiga sår, mums!
 
 
Anyways! GLADA NYHETER! Jag och min kärlek blir med lägenhet i december! Som vi letat och letat och längtat och längtat. Och nu ska vi äntligen få flytta in i vårat gemensamma hem. Det känns overkligt och fullkomligt underbart på samma gång. Vi fick beskedet idag så jag antar att det kommer dröja ytterligare ett par dagar innan allt verkligen sjunkit in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0