121029

Fyy så längesen det var jag bloggade. Det är fullt upp just nu i och med flytten. Mycket som ska fixas och donas med. Utöver det har jag varit väldigt dålig pga att jag gått på järntabletter (= magont, illamående och frossa). Men jag gav upp. Jag mådde sämre när jag gick på tabletter än vad jag gjorde innan, då jag tydligen led av järnbrist. Så jag skippar medicinerna och försöker väl få i mig mycket järnrik kost istället. I och med att jag inte lider avsevärt av min järnbrist så blir det väl att ta upp medicineringen i framtiden när man ska ha bäbis. Och då kommer man ju ändå må så jäkla illa så det spelar liksom ingen roll.
 
Tänkte dela med mig av vår tripp till Ullared men nu kommer Josefin. Inte träffat tjejen på hur lång tid som helst, så nu blir det myshäng med prat, fika och tända ljus hela kvällen lång! Mycket att ta igen minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0