121031

Fick ett nervöst sammanbrott igår eftermiddags på grund av att stress och press jag lägger över på mig själv just nu. Allt plugg och dessa deadlines dödar mig lite. Stackars Alex fick trösta en ledsen Anna.
Idag är en ny dag! Jag försöker sätta upp logiska mål och strävar mot att tenta av dessa tre förbannade kurser så fort som möjligt. Gör mitt bästa. Mer än så kan man inte kräva av sig själv.
Kämpar på med matten, räknade både igår och två timmar idag. Detta gör jag tillsammans med pappa, och därav måste vi stämma av med varann när vi kan ses hur hur länge vi kan räkna. Det suger att inte kunna räkna matte på egen hand. Jag måste ha hjälp av någon pedagogisk människa som förklarar och hjälper mig igenom alla uppgifter. FML, känner mig retarded. Natur B-boken slukar jag däremot. Snart läst halva på ett par dagar. Det är matten. Den där jävla matten. Morr! Men nej, inte så! Peppa! Nya krafter, nya tag!
 
Bjuder er på ett instacollage från dom två senaste veckorna. Katter, bäbis-Bullen och Ullared!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0