130810

Och så vart man med en katt till! Crazy catlady nästa. Nej, jag skojar bara, nu får det räcka. :) Kom hem med lillen vid fyra någon gång. Det har gått rätt bra hela kvällen, peppar peppar! Sover ute på soffan i vardagsrummet dom närmaste nätterna för att kunna ha lite koll på dom små liven. Alex får sovrummet och sängen helt för sig själv, goett för honom va!
Imorgon ska vi över på grillkväll hos bror. På tiden att man får se deras nya hus! Dom flyttade in för snart två veckor sedan och jag har inte varit där än(!!!!). Sjukt peppat med andra ord! Mamma och pappa kommer och hämtar upp mig och Alex i Partille innan vi åker tillsammans till lilla Gråbo. Aldrig varit där innan. Det ska finnas en första gång för allt.

Rambo välkomnar lilla Napoleon in i familjen, rätt så halvhjärtat
 

Och jag har blivit svarthårig och även börjat spara ut håret. Säger hejdå och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0