130815

Huset var helt underbart! Tog tyvärr inga bilder. Nästa gång.
Dom senaste fyra dagarna har jag mer eller mindre suttit inlåst i lägenheten. Och känner mig väldigt handikappad och nojjig eftersom att katterna absolut inte får smita ut ur köket där dom är instängda, för det målas. Jag går fram och tillbaka mellan vardagsrummet och köket för att hålla dom sällskap ibland. Är jätteförsiktig för jag får varken ta på väggar, dörrar eller dörrkarmar. Ååhhhhh!! Men det ska i alla fall vara helt färdigmålat till slutet av dagen. Sen återstår bara för målaren att tapetsera om ett par väggar i vardagsrummet and we're good to go! Blir nog roligt att flytta in sängstomen och madrasserna in i sovrummet igen. Not. Senast var det Jin och Alex som kånkade den, men nu får väl jag hjälpa till. Lägger antagligen upp lite bilder när allt är färdigt och möblerna är tillbaka där dom ska vara. :)
Alex har ledigt imorgon så idag är som en fredag för oss båda! Så jäkla gött! Ska nog köpa lite godis och dra ner någon film. Kanske en kvällspromenad. Man vet aldrig vad som händer!

Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0