131203

Önskar jag kunde skriva att livet leker. Men det är något åt det hållet i alla fall. Fick ett glatt besked för några dagar sedan och försöker se fram emot januari. Julen ska bli go också, firar med Alex - halva dagen tillsammans med min familj och halva dagen tillsammans med hans. Blir nog perfa!
Vi har julpyntat här hemma. Det känns riktigt mysigt. :) Nu fattas det bara snö så den riktiga julkänslan kan infinna sig. Har handlat min första julklapp. Bara tre kvar.

Om ett par dagar åker jag och mamma till Ullared. Det kan bli... knökat? Men också väldigt roligt. Hoppas på att få tag på lite mer julsaker, och allmänt smått och gott till hemmet.

Var sköjj att blogga lite igen. Nu ska jag dra igång en nattfilm och sen sova ett par timmar. Pöss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0