140205

I'm back, bitches! Skoja. Skolan rullar på. Har fullt upp nu med mina mattelektioner och pluggandet med pappa nu. Känns bra att läsa matte på riktigt. Första provet närmar sig. Urgh... Kan man inte bara få godkänt genom närvaro? ;) Anyways, det blir negativa tal, primtal, bråk och potenser. ROLIGT va?! Blir riktigt hårdplugg under veckan och helgen.
 
 
Imorgon får jag inte vara lat och dissa Smarteyes igen, jag måste verkligen boka en tid för synundersökning. Och bestämma mig för ett par bågar. Fast det har jag redan gjort. Jag vill bara inte ha dom i guld/vitt. Hoppas dom kommer i andra färger också för dom är verkligen läckra! Använde jag just ordet "läckra"...?

Vaknade vid 14:30 idag av att Alex kom hem. Stabilt. Klockan är nu 02 och jag ska upp om... inte så många timmar alls. Måste verkligen försöka få lite sömn. Vill inte missa morgondagens lektion. Haft full närvaro hittills, peppar peppar! Nattis, mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0