151031

Oj! Det har bokstavligt talat varit år och dagar sedan jag sist skrev. Mycket har hänt mina vänner, mycket har hänt. Det har varit upp och ner och kaosigt i perioder men mest upp! Den enda vägen är upp!

Vi har flyttat till Hisingen, back to the roots så att säga.
Vi har rest till Italien.
Vi har förlovat oss. (!!!)

Jag kom in på universitetet och läser till förskollärare. Något jag aldrig hade vågat hoppas på skulle hända. Jag trodde inte ens att jag skulle klara av mattekursen på Komvux. Men här är jag. Det känns bra! Det känns bra att vara påväg någonstans i livet. Jag gillar inte att stå still. Måste få känna att jag gör något viktigt, att jag har en mening.
 
Min blogg är ytterst o-aktiv, men jag har ändå inte velat ta bort den. För ibland får man sig ett ryck och känner att det är skönt att skriva av sig! Några rader eller så, bara.

Trackback
RSS 2.0